125

ڈیجی سکلز کا کرشمہ

Share it

ڈیجی سکلز کا کرشمہ
نئی آئی سی ٹی ٹیکنالوجیز کی آمد کے ساتھ ہی ، پاکستان اب ایک ٹیکنالوجی ارتقا کے دہانے پر ہے۔ مصنوعی ذہانت اور ڈیٹا تجزیات کے آغاز کے ساتھ ہی علم ، نیٹ ورکنگ اور کامیابی کے لئے متعدد مواقع کھل رہے ہیں۔ آٹومیشن ، ڈیجیٹل پلیٹ فارم اور دیگر اختراعات کام کی بنیادی نوعیت کو تبدیل کر رہی ہیں۔ انٹرنیٹ اور کلاو¿ڈ کمپیوٹنگ کے ذریعہ اب کام کو دنیا کے مختلف حصوں میں بکھیر دیا گیا ہے۔ ورلڈ بینک کی ایک رپورٹ کے مطابق 2020 تک اس صنعت سے15سے25بلین ڈالر کے درمیان مجموعی خدمات کی آمدنی متوقع ہے ، جس میں سب سے زیادہ حصہ فری لانسنگ والوں کو ملا۔ پاکستان فری لانس مارکیٹ میں تیسرے نمبر پر ہے۔ اس بات کی پیش گوئی کی جا رہی ہے کہ یہ مارکیٹ تیزی سے ترقی کرے گی ، کیونکہ دور دراز کا کام پوری دنیا میں تیزی سے مقبول ہورہا ہے ، خاص طور پر اپ ورک اور فائیورجیسی فری لانسنگ ویب سائٹوں کے ذریعے۔

اس چوتھے صنعتی انقلاب کا مقابلہ کرتے ہوئے ،digiskills.pk پروگرام نے پاکستان میں بہت پزیرائی حاصل کی۔ وزارت انفارمیشن ٹکنالوجی اینڈ ٹیلی مواصلات کی ملکیتی کمپنی ، اگنائیٹ نیشنل ٹکنالوجی فنڈ کے ذریعے شروع کیا گیا ، ڈیجی سکلز ڈاٹ پی کے پاکستان کا سب سے بڑا تربیتی پروگرام ہے ، جس کے ذریعے 2 سال کے عرصے میں ایک ملین لوگوں کو تربیت بالکل مفت فراہم کی جائے گی تا کہ فری لانسنگ کے مستقبل میں مزید کامیابیاں حاصل کی جاسکیں۔ پیش کردہ کورسز میں فری لانسنگ ، ای کامرس منیجمنٹ ، ڈیجیٹل لٹریسی ، ڈیجیٹل مارکیٹنگ ، آٹوکیڈ ، ورڈپریس ، تخلیقی تحریر ، کوئک بوکس ، گرافک ڈیزائن اور سرچ انجن آپٹیمائزیشن شامل ہیں۔

ڈیجی سکلز ڈاٹ پی کے پروگرام کو خاص طور پر نوجوانوں میں خاصی مقبولیت ملی ہے ، اور 1 سال سے بھی کم عرصے میں ، پہلے ہی 10 لاکھ سے زیادہ نوجوان تربیت سے بہرہ مند ہو چکے ہیں۔ اوسطا پروگرام کے ہر بیچ میں اپنے اندراج کے اہداف میں 90 فیصد اضافہ دیکھنے میں آ رہا ہے۔ ملک بھر سے اس زبردست ردعمل کو پورا کرنے کے لئے ، digiskills.pk کے صلاحیت اور وسائل میں تیزی سے اضافہ کرنے کے لئے مستقل طور پر کام کررہی ہے۔

https://mediawaysnews.com/wp-content/uploads/2020/03/DG-Skills.png

پہلے دو بیچوں کی تکمیل کے بعد کئے گئے سروے میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ مجموعی طور پر 306352 ڈالر کی آمدنی ہوئی ہے۔ جس کی بنیاد پر ، دو سال کے اختتام پر یہ پروگرام تقریبا390 ملین کا اندازہ لگایا گیا ہے۔ اس سے نہ صرف کام کرنے والوں کو فائدہ ہوتا ہے بلکہ پاکستان کے زرمبادلہ کے ذخائر کو زبردست تقویت ملتی ہے۔

ڈیجی سکلز ڈاٹ پی کے کی کامیابی کا ذمہ دار نہ صرف مارکیٹ میں اس کی زیادہ مانگ ہے بلکہ اس کے پردے کے پیچھے ہونے والے عمل اور معیار کی جانچ پڑتال بھی ہے۔ ہم آہنگی اور بغیر کسی رکاوٹ منصوبے پر کام کرنے کو یقینی بنانے کے لئے Ignite تین شراکت داروں کے ساتھ علامتی انداز میں کام کر رہی ہے۔ ڈیجی سکلز ٹریننگ کمپوننٹ انٹرنیٹ پر مبنی تربیت کیلئے پلیٹ فارم اور لرننگ مینجمنٹ سسٹم اور تربیتی مواد کی تشکیل کرتا ہے۔ ڈیجی سکِلز آو¿ٹ ریچ اس بات کا ذمہ دار ہے کہ وہ بہترین مگر کم قیمت طریقہ کار اپناتے ہوئے ٹریننگ کیلئے انرولمنٹ مکمل کرے۔ ڈیجی سکلز کا تیسرا اہم کمپوننٹ مانیٹرنگ اینڈ ایویلیوایشن ہے جو کارکردگی کو بہتر بنانے کے لئے مصنوعی ذہانت اور ڈیٹا تجزیات کا استعمال کرتا ہے تاکہ لگاتار سیکھنے کے عمل کو بہتر طریقے سے آگے بڑھایا جا سکے۔

ڈیجی سکلز ڈاٹ پی کے دوسرے تمام آن لائن ٹریننگ پروگراموں کے مقابلے میں ایک الگ نوعیت کا پروگرام ہے اور اس نے پاکستان میں پیش کیے جانے والے آمدنی اور پیسہ کمانے کے اعتبار سے دوسرے بلینڈڈ تربیتی پروگراموں کو بھی پیچھے چھوڑ دیا ہے اور تربیت یافتہ افراد کی تعداد میں بھی اضافہ ہوا ہے۔ یہ پروگرام ملک بھر میں تیزی سے پھیلا جس میں 22فیصد خواتین بھی شامل ہیں، جوشراکت داروں اور سہولت کاروں کی مدد سے تیزی سے بڑھ رہا ہے جیسے اخوت، پی ٹی سی ایل ، پاکستان بیت المال ، ایس ٹی ای پی ، ڈی وائی کے بی ، یو این ڈی پی اور دیگر تعلیمی ادارے وغیرہ۔

اس پروگرام کی بدولت پاکستان عالمی فری لانسنگ مارکیٹ بڑا حصہ حاصل کرنے میں کامیاب ہو جائیگا، جو بالآخر معاشی نمو اور خوشحالی کا سبب بنے گا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں